pátek 8. listopadu 2019

Tříměsíční štěně

O tom, že nás opustil náš milovaný Rocky jsem psala. Hodně fotek z jeho psího života jsem uveřejnila zde. Nebylo to jednoduché. Jeho odchod nás zasáhl. Najednou nám chyběly procházky. Nechtěla jsem potkávat ostatní pejskaře. Nebylo komu schovávat odřezky z masa na polévku. Nikdo nás doma nevítal radostným štěkáním.
Prostě jsme začali hledat po inzerátech nějakého šikovného pejska. Koukala jsem na fb do různých skupin, hledala v útulcích. Nechtěli jsme velkého psa, nechtěli jsme nemocného psa. Úplně jsem nechtěla malé štěně. Bude dělat loužičky, kousat do všeho. Já si to ještě pamatuji, když jsem si Rockyho přivezla. Bylo mu 50 dní a tři noci mi kňučel. Rozhodla jsem se, že nechci Bostonského teriéra. Bála jsem se, že budu srovnávat a nikdo by nebyl jako Rocky.
Není jednoduché vybrat psího kamaráda, který Vám bude vyhovovat povahou a sedne do Vašich zvyků a aktivit.
Našla jsem chovatelskou stanici Amerického teriéra - Od Trnovských skal odkaz zde. Ze spojení fena Mysty osrstěná, otec naháč se 8.8.2019 narodilo pět štěňátek (tři naháči, dva osrstěný, čtyři feny a jeden pejsek). Jeli jsme se nezávazně podívat. Fena se nám moc líbila. Velikost tak akorát, povahou nijak agresivní. V pohodě nás nechala si štěňata pochovat. Líbila se nám Bella. Má černou hlavičku, na hřbětě nepravidelný znak a je osrstěná. No a za 14 dní od první návštěvy jsme si ji vezli domů.
Všechno kouše, nás kouše, čůrá na podložku - někdy. Vykusuje pelíšek, který zdědila. Ven moc nechce a rozhodně ještě nepochopila, že se venku venčí. Nechce si dát postroj, ani obleček. Je hrozně žravá, děsně rychlá. Líbí se jí na zahrádce. Proběhne přes moje okrasné keře, přes jahody a je u souseda. Když se vracíme domů vyběhne už všechny schody před domem. Do výtahu se bojí. Vyskočí ale na křeslo a je zvyklá usínat na klíně. První dvě noci jsme se střídali na karimatce na zemi. Další noc již spala pod naší postelí. Týden jsem si vzala home office a pak šla do práce. Už mě vítá když se vrátím a splašeně běží ke dveřím když zarachotí klíče.
Bude to pravý teriér. Žádné potlačené sklony jako náš zlatý Rocky. Američtí teriéři mají dobře vyvinuté lovecké instinkty. Myslím, že nás čeká psí matriárchát. Ta černá hlavička nám ještě ukáže.
Já jsem dobrá tak k šití dalších deček, pelíšků, postrojů a oblečků. To jsou šicí vyhlídky.


Hnědo-bílá maminka, černo-bílá sestra z prvního vrhu.







2 komentáře:

  1. Tomu se říká chlupaté štěstí!!! Prošli jsme si oběma fázemi s jedinou ochylkou, my jsme zůstali u toho samého plemene. A porovnáváme nesrovnatelné, fyzicky jsou si podobné a chováním je ta malá úplně jiná, je daleko větší mazel... Tak blahopřeju a užívejte si to, oni strašně rychle vyrostou... E

    OdpovědětVymazat