pátek 8. března 2019

Můj život se psem

Když děti vyrostly a nebylo koho chovat a s kým chodit ven, pořídila jsem si psa. Dlouho jsem vybírala jakou rasu. A vybrala jsem výborně - Bostonského teriéra.
Na internetu jsem našla tuto charakteristiku : Bostonský teriér je velmi laskavý, milý a společenský pes, který miluje přítomnost své rodiny. Oddaným pohledem svých velkých tmavých očí si dokáže podmanit každého a jako společník je velmi hravý a zábavný, miluje děti a rád si s nimi hraje. Bostonský teriér je předurčený k chovu v bytě a je vhodným společníkem i pro starší lidi a seniory.

Já své vytoužené štěňátko našla v chovatelské stanici Pod Měndou. Jela jsem si pro něj do Nižboru. Bylo mu přesně 50 dní. Jmenoval se Yames Cherí pod Měndou. Doma jsme ho přejmenovali na Rockyho. Začátky byly náročné. Koberec, boty, nábytek … do toho všeho kousal. Ale jeho roztomilost nás nutila odpouštět.
Dnes je mu 10 let. Je úžasným parťákem. Pro všechny v rodině. Díky, že tě máme Rocky. Přejeme ti pevné zdraví a ještě dlouhá léta.




 




 
 



 

 
 
S paničkou jezdí všude
 








 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat