čtvrtek 2. ledna 2020

Vzpomínka na Vánoce

Letos jsem došívala na poslední chvíli. Letos jako loni. A přesto byly u nás Vánoce v poklidu. Přijely děti, něco jsme uvařili, na bigbeatu jsme byli, Bellu brali na větší procházky, nakoupili v povánočních slevách, veselý silvestr ve West parku jsme si užili. Škoda, že už musíme do práce.
Ježíšek mi nadělil dobrotu - španělskou šunku Serrano. Je výborná, ale největší zážitek byl jak celá rodina krájí prasečí šunku a radí si jak nejlépe krájet a jakým nožem. Přitom nůž a stojánek byl součástí balení. Dost jsme se nasmáli, než jsme se dokrájeli k dobrému masíčku. Od dětí jsem dostala stolní hru patchwork a krásnou knihu svatebních fotografií.
A já ušila čtyři trička, deku a povlaky na polštáře. Deku mi krásně prošila Jana Tenglerová.
Tak ať se nám všem v novém roce daří. Ať nám zdraví slouží a máme chuť a čas realizovat své sny.

















1 komentář:

  1. Překrásné šití. Ta deka je dokonalá - vidím za ní hodiny práce. Polštářky jsou luxusní - stejně tak vánočka.Přeji mnoho štěstí do nového roku.

    OdpovědětVymazat