neděle 19. ledna 2020

Charitativní projekt pro hořící Austrálii

Leden utekl jako voda. Ani není čas odstrojit stromeček. Užíváme si procházky, výlety, zabijačky. Jen ten sníh chybí. Samozřejmě, že i šiji. Po vánocích jsem ušila nějaká trička pro sebe. Nemám dobře nafoceno, tak snad jindy. Ráda bych se vrátila k Aves. Šiji ho pomalu, ale jistě. Každý rok od ledna do dubna. Tedy odskakuji si tu ke kabelce, tu k nějakému šití na sebe. Hlavně žádný stres. Je to hobby, co bude to bude. Ráda šiji věci, které jsem neplánovala. Jako charitatvní projekt pro hořící Austrálii. Holky našly výzvu na facebooku, Monika Kolejová vytvořila pár vzorů a už se šilo. Při posílání trochu dohadování za kolik poslat do Austrálie. Dohadování s poštou. Když jedna napíše posláno za 65Kč a druhá chtěly po mně 200Kč. Na poštu se musíte připravit a nedat se.
Ušila jsem jeden bloček z přírodně barvených látek. I když látky na hromádce vypadají jako všechny stejně žluto-zelené, jsem překvapená jak je rozdíl krásně vidět. Poslala jsem jeden bloček za 45Kč letecky. Doufám, že patchworkářky od protinožců zapracují všechny bločky do krásných dek, které udělají radost někomu kdo přišel o dům, statečně hasil hořící lesy, kdo ošetřoval popálená zvířata.
Bločky si můžete najít třeba na instagramu pod #bushfireblocks#.



 Pár fotek z výletu. Štáhlavy, Kozel, Lopata, Hádky.

Bella je jak malý klokan.



Žádné komentáře:

Okomentovat