pondělí 6. ledna 2020

Vánoční quilt k příštím vánocům

Přímo o vánočních svátcích jsem nechala stroj odpočívat. Jen chvilku. Trochu jsem si uklízela odstřižky z vánočních hvězdiček a začala je ořezávat na stejnou velikost. Zbyly mi proužky dlouhé 3,5 inch - 9cm. Ořezala jsem je na šířku 1 nebo 1,5inch. Nejvíc jsem měla šířku 1,5. Vybrala jsem zelené, smetanové a červené a začala šít vánoční quilt. Aby mě stromeček hezky vycházel, musela jsem základnu párat a předělávat. Nerada si něco kreslím a propočítávám na papíře. Je to chyba. Poleším se.
Sešívala jsem proužky 1,5x3,5 inch jako cihličky. Pokud jsem potřebovala, délku jsem zkrátila, jak mi vycházel vzor. Šířku 1,5 inch jsem dodržovala. Když byl stromeček skoro hotový, řekla jsem si chtělo by to hvězdu nahoru a dárečky pod stromek. Použila jsem zmenšenou hvězdu a dárečky z projektu "Sampler pro kamarádku" od Moniky Kolejové.
Velikost řádově 57x82cm jsem šila čtyři večery. Zatím jsem to jen přišpendlila na domečkový quilt, který nám visí na stěně. Za necelý rok jej musím vyztužit, prošít a olemovat. A ne, že to budu dělat na poslední chvíli!


 



1 komentář: