úterý 24. března 2020

Šiji roušky pro ZAT

Ještě s dvěma kolegyněmi a manželkou kolegy šijeme roušky pro našeho zaměstnavatele. A ten je rozdává svým zaměstnancům. Jsem doma na home-office a šiji. Ve čtvrtek dorazily látky z eshopu a v pondělí jsme odevzdali 190 ks. Mezi tím jsem šila roušky pro rodinu, kamarádky, sousedky...
V neděli ráno jsme si vyzvedli zakladač na proužky z 3D tiskárny. Nabízela je zadarmo jedna počítačová firma v Plzni na Borských polích. A ono to vážně funguje.
Pro zpestření jsem občas ušila roušku z nějaké hezčí látky. A ušila jsem i roušku na přání. Sice jsem vůbec nevěděla o čem o kom je řeč, ale nakonec jsem pochopila. Vy byste věděli? Ušij prosím černou roušku jakou má Habanec. I při šití si člověk rozšiřuje obzory. Maxim Habanec je skejťák, který má na instagramu 70,7 tisíc sledujících. Tak a teď už to víte.
Pro sebe jsem si ušila roušku z látky mé oblíbené Tuly Pink. Rouška je trochu cool. Na můj věk až moc.
Včera po předání na mě padla krize. Šijeme totiž dál. Ještě tak 150 ks. Začala jsem trochu uklízet kuchyň, podlahu, troubu.
Tak také vydržte tuto divnou dobu. Opatrujte se. Monika










Žádné komentáře:

Okomentovat