úterý 10. března 2020

Dokončený AVES

Konečně hotový top. Začala jsem v roce 2018 a dokončila minulý týden. Myslím neskromně, že se to povedlo. Vlastně to ani není tak velké, ale bylo to náročné a složité. Spoustu šití přes papír, spoustu půlených čtverců a husiček. Projekt po kterém mi zbylo nejvíce zbytků. Mám některé bloky, které jsem předělávala kvůli barevnosti, mám hodně sešitých látek do pruhů v různých barevných variacích. Mám spoustu půlených čtverců. Možná z toho něco scrapového udělám. Snažila jsem se z každé látky ustřihnout čtvereček a nalepit na papír.


Už teď vím, že mi tam dvě chybí. Dostávám se k číslu 63. Slovy šedesát tři barevných variací. Měla jsem něco málo v metráži, zato hodně nakoupených fat quarter. Některé jsem nepoužila. Bylo pro mě těžké vybrat správné kombinace.
Zbývá prošití a olemování. Prošití nechám povolanějším.
Tak pár venkovních fotek.
Opatrujte se. Monika







1 komentář:

  1. ... wow, nádhera, krásná práce, úžasný quilt. Gratuluji k dokončení! Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat