pátek 11. října 2019

Technika watercolor

Na jaře jsme s Radkou šily technikou watercolor. Vyberete si vhodnou látku s většími motivy a s dostatečnou barvou pozadí. Rozřežete např. na 5x5cm a skládáte podle libosti. Já přidala jednobarevnou černou. Holky skládaly na zažehlovací materiál, který měl rastr. A pak sešívaly i s tou výztuhou. Já to měla moc velké a neměla tuto velikost kde žehlit. Šila jsem klasicky po pruzích. Ještě dobře, protože jsem doma vyměňovala dva čtverečky. On se po sešití obraz změní, když Vám okraje zmizí do švu. No je to piplačka. Radka mě půjčila krásnou zelenou na olemování. A na podzim jsem musela vrátit. To byl silný impuls k dokončení. Mám vánoční obraz v předstihu.
Originál látka

První pokusy o skládání

S tímto jsem odjížděla z kurzu. Vadily mi dva čtverečky,  které mi připomínaly dva přední horní zuby. Již jsem neměla originální látku. Doma jsem běžela dokoupit a na podzim dokončila.





 Středy jsem zvýraznila žlutou nití volným quiltem. Lem, poutka a hotovo. Za fotky se omlouvám. Špatné světlo, černá k tomu.


 Pro inspiraci srdíčko od Bětušky.


Žádné komentáře:

Okomentovat