pondělí 22. února 2021

Nová deka pro Tima

 Objevila jsem novou kolekci od Tima Holtze. Látky jsou tentokráte krásně barevné. Předchozí kolekce byly takové pánské. Tato je jiná. Jmenuje se Abandoned - Opuštěný a vyrábí FreeSpirit. Objednala jsem u p. Votrubcové. Odkaz zde.

Je opravdu z čeho vybírat. Má i nádherné látky od Morrise.

Na vzor deky jsem se inspirovala přímo u výrobce.


 A pak jsem již objednávala, kombinovala, šila a párala. Jako obvykle. Radost až na kost. Deka je obrovská 195x220cm. Bločků mám 4x4 s rozměrem 49x55cm.

Šila jsem dva druhy bločků - tmavý a světlý střed (22x28cm), okolo tmavé pruhy (řezáno 7cm) a okolo pruh ke světlému středu tmavý pruh a obráceně. Výsledný bloček jsou rozřízla na čtvrtiny a prohazovala mezi sebou. Pozor jak to není čtverec, tak to není tak snadné. Ta jedna čtvrtka se vám hodí pouze na dvě pozice konečného bloku. Ne na jakoukoliv pozici.

Deku jsme fotili na magickém místě nad Horní Bělou u Megalitického kamenného kruhu. Bylo minus 4st a hodně foukal vítr.








Myslím, že se deka hodně povedla. Zbývá prošít. Nevím co dát na zádíčka. Uvidíme.

5 komentářů:

  1. Tak ta je senzační. A ty fotky..

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujala mne deka,vapadá bezvadně, trochu jsem opisovala snad to nevadí.Teď jako začátečník si lámu hlavu jak jste vedla prošívání. Uvažuji o plošném, nebo v pruzích. Když geometrické vzory slušelo by něco strohého? Nebo to vůbec neřešit.
    Hezklé tvoření
    JanaMičaníková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano, já prošila na rámu moji vlastní verzi meandrů. Ať se Vám daří. Monika

      Vymazat
  3. Moniko díky, celoplošně byl i můj názor. Ať se daří stàle tak hezky.

    OdpovědětVymazat