úterý 17. listopadu 2020

Divná doba

Sedím doma, pracuji z domova, tvořím doma, nikam nejezdím, kamarádky nevidím, rodinu také ne. Covid 19 jsme naštěstí prodělali s mírnými příznaky. Divná doba. 

Myslím, že vše zvládám jen díky tomu, že mám doma zázemí a vlídné zacházení. :-)

Ale samozřejmě mám tvořivého ducha, který pořád vymýšlí co tvořit. Tvoření mě drží nad vodou. 

Tak pár fotografií z mého dvouměsíčního tvoření. 

Začala jsem háčkovat košíky z Bobin na dřevěná dna. To dírkaté bude víčko.

Nový kabát hodinám. Papír decoupage.


Začala jsem znovu plést. Koupila si nové výměnné jehlice, vlnu, značkovače a po večerech u tv pletu.
 

Pro kamarádku jsem ušila deku pro vnouče.





Na novou sedačku jsem ušila novou deku a několik polštářků.

Pro kamarádky vnouče jsem ušila mantinely do postýlky, zavinovačku a pár drobností.

Na zakázku jsem ušila dva polštáře pro VW nadšence.

Upletla jsem si šátek.

Zkusila patku na zatkávání.

Nakoupila jsem nové látky od Tuly Pink.

Ušila tričko pro kamarádku.


1 komentář:

  1. Teda, ty jsi tvořivá. My jsme sice zdraví, ale bez dětí. Dodržují vše, co se dá. Mně se ale nějak nedaří ze sebe něco vykřesat. Divná doba. A navíc ta mlha.

    OdpovědětVymazat