úterý 14. července 2020

Rozpracovanost

Pořád mám velkou rozpracovanost. Nutně potřebuji něco šít, něco zkusit, něco předat. A šiji hodně a hodně na poslední chvíli. Předala jsem ledvinky, tričko, musím ušít tašku pro kamarádku k narozeninám, tričko pro sebe, trička pro kamarádky. Jedno mám rozešité a nemohu ho najít, druhé střižené. Ušila jsem si sukňo-šortky a nemám je nafocené. Koupila jsem si dva patchworkové projekty. Jeden u Moniky Kolejové - Sampler pro kamarádku II. Asi je možno stále koupit zde. Každý týden jeden bloček. Je publikováno sedm bločků.
Nebudu šít celou deku. Mám teď období, že mi stačí něco malého na zeď. Moje bloky.



Potom jsem se zapojila do projektu Irmi. Ještě jsem s ní nešila a "vokusky" mě dostaly. 
Možno koupit zde. Zase to nebudu šít celé po řadách. Uvidíme co z toho bude. Mám zbytky jedné kolekce, které jsem koupila jako scrap.


Hádejte které tvoření mě nejvíce baví. Marmelády? Trhat ovoce nebo šít bločky?

Ušila jsem si tričko z panelu od Wilburriny zde
 


 Střih Burda easy.

 

A několik z naší zahrádky.










 Užívejte si léto ve zdraví a v pohodě. Monika

2 komentáře:

  1. Jo, to znám. Velká rozpracovanost. Docela ti závidím, do kolika věcí ses pustila. Já k tomu mám ještě prázdninový provoz s vnoučaty. Uvidíme na podzim. No, ale to zase začne škola...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruš když tě potřebují vnoučata, musí jít šití stranou. Nic nám neuteče. Hezké léto. M.

      Vymazat