pátek 8. května 2020

Mystery quilt 2020

Podařilo se mi pokořit další výzvu. Ušila jsem Mystery quilt 2020 podle free návodu od Edyty Sitar. Odkaz na její stránky zde. Nevím jak dlouho bude možno zobrazit. Byla to vyjimečná příležitost.
Nechtěla jsem velkou deku, tak jsem si bločky původně 6,5 inch zmenšila na 3,5. Některé šly snadno, některé pokus - omyl - omyl - záměr. Použila jsem zbytek látek kolekce Andalusia a doplnila červeným a hnědým Morrisem. Na tak malé bločky nejsou úplně vhodné látky s větším vzorem. Někde se motiv ztrácí. Ale super zkušenost. Velikost i s bordurou 90x90 cm. Je to řešení pro nás co musíme nutně všechno šít a nedostává se nám látek, peněz nebo času. I když nevím jestli se čas úměrně zmenšil s velikostí quiltu. Těším se až prošiji a pověsím na zeď.








2 komentáře:

  1. Dobrý den, quilt je překrásný, úžasně sladěné barvičky, takové jemné...moc se mě líbí.mejte se hezky, zdravím Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat