pondělí 2. prosince 2019

Vánoční skládané hvězdičky

Tyto hvězdičky jsem dělala už hodně dávno. Šly krásně z děrovaných pásek. A těch jsme měli ve Škodovce dost. A letos oprášený návod v nové Marině - Folk Art. Tak to zkusím a jupí jde to. Nejhorší je žehlení. A bolí mě teď záda jak čert. Ale co se dá dělat. Drobné dárky se budou hodit. Je dobré vybírat jemnější látky, nebo alespoň na jednu hvězdičku látky stejné kvality. Při žehlení jsem látky trochu naškrobila škrobem z DM. Řežu podle návodu z Mariny 9x30cm. Na konci si koneček napřed zastřihnu na správnou délku a pak pomocí zahnuté pinzety vložím do skladu.
I když nemáte časopis můžete kouknout zde nebo zde.
Tak schválně kdo jich udělá víc? Já jich mám asi dvacet a už jsem dvě hvězdy darovala. A mají úspěch.



V prostřed hvězdičky je mezírka na prostrčení šňůrky.

Žádné komentáře:

Okomentovat