pátek 12. října 2018

Další kurz s Radkou

Musím někdy spočítat kolikrát jsem byla na kurzu s Radkou Sedláčkovou. Poslední léta s ní jezdím dvakrát ročně. A velmi ráda. Parta známých a stejně zapálených žen, spousta šití, nových nápadů, klábosení a smíchu. Letos asi polovina nových žen až z Moravy. A naše silná sestava z Plzně. Letos poprvé s námi byla Republika. Hodně dobré pití. Už si ty čtyři dny představujete? Snídaně, oběd, večeře, trocha spánku a mezi tím šijeme a šijeme. Tak unavená jak v neděli odpoledne jsem dlouho nebyla. Já říkám ani obraz ani zvuk. Ale stálo to za to. Šily jsme tašku, které říkáme Paříž - na výběr ve třech velikostech, malé taštičky, šneka, chňapku a nový patchworkový vzor ananas. Každá si šije co si vybere a podle svého tempa. Radka má rám na prošití a na našem kurzu se na něm pořád prošívalo. Já také. O tom příště. Tak se kochejte krásnými výrobky.






 
 
Sedm krásně prošitých dek. 

A moje nejlepší dokončené výrobky.
 
 Kosmetická taštička.
 

A moje nová malá "Paříž". Jsem na ní pyšná.

Žádné komentáře:

Okomentovat