pátek 7. září 2018

Hnízdo pro miminko

Kamarádka bude babičkou a já ji nabídla, že ušiji hnízdo pro vnoučka. Nabídka byla přijata - hnízdo, zavinovačka, polštářky jako mantinel do postýlky a povlečení. Budoucí maminka si vybrala kombinaci látek, kterou jsme koupily zde.
Začnu tím jednoduchým.
Polštářky celkem 6ks velikost 30x30cm. V horních rozích mají tkaničky na zavázání.
Zavinovačka velikost 70x70cm na přání budoucí maminky. Řezáno 73x73cm. Materiál bavlna s pejsky a šedé minky. Uvnitř vatelín 360g/m2. Po protočení a následném prošití třech vrstev byl trochu boj. Stehy nebyly pravidelné a minky se vespod nakrčily. Musela jsem párat a pomoci si nastehováním. Druhý pokus byl již v pohodě. K zavinovačce jsem ušila mašli. Řezáno 12cm po celé šířce látky, podžehleno slabou výztuhou. Délka mašle 140cm byla nedostatečná. Z tak široké stuhy se neudělá mašle. Bude se zavazovat na dva uzly.
Po ušití se mi zdála zavinovačka malá. Zřejmě bude velmi brzy sloužit jako přikrývka nebo podložka.
Hnízdo jsem šila podle návodu Lady Tattooch zde.
Rukáv u hnízda jsem plnila objemovým rounem. Koupila jsem takové velké kusy, které jsem střihla po 20cm a ty jsem natlačila do rukávu. Naplnila jsem docela hodně.  Na plochu kde miminko leží jsem použila vatelín 360g/m2. Ušila jsem do hnízda i náhradní "lehátko", aby se v případě znečištění nemuselo prát celé hnízdo.
Všechno jsem šila poprvé. Moc se těším na zpětnou vazbu jak bude sloužit. Chystám se ušít ještě nějaké drobnosti pro miminko. Začalo mě to bavit.



 
 
 
 


 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat