neděle 5. srpna 2018

Smršťovací fólie na sklenici

Na konci mé týdenní dovolené jsem vyzkoušela smršťovací fólii na sklo. Koupila jsem v Kreativním světě Blanky P. u nás v Plzni. Ale mají také třeba zde. A je to super zábava. Potřebujete vysoký hrnec a v něm ohřát vodu na 80st a nějaké rovné skleničky. Smršťovací fólii, která je vlastně "rukávem" nasadíte na skleničku. A teď přijde trocha potíž. Potřebujete skleničku s rukávem na správném místě ponořit do skoro vařící vody. Ještě, že jsme v zavařovacím procesu. Použili jsme kleště na vytahování horkých zavařovacích sklenic. Možná také máte doma. Necháte ve vodní lázni 10s. Fólie obejme sklenici. A je hotovo. Do sklenice je dobré dát něco těžkého. Já dala pár kamínků. Nakonec by bylo možno dozdobit stužkami, krajkami, dřevěnými knoflíky. Záleží jestli budete sklenici často omývat. Já zatím nechala tak, jak jsem vytáhla z horké lázně. Natočili jsme amatérské video. Zde. Bavte se v parném létě.


Žádné komentáře:

Okomentovat