pondělí 25. července 2016

Galina



Ušila jsem další úžasnou tašku podle časopisu Marina. Je to velká a praktická Galina. Ušila jsem ji pro kamarádku Stáňu. Čekala na velkou tašku ode mne dva roky. Kdo si počká ten se dočká.
S vnitřkem jsem si vyhrála. Kapsa kam se podíváte.
 
Poprvé jsem použila vlastní identifikační etiketu.
 
Také jsem poprvé šila s úžasnou výztuhou S320. Taška stála jak prkno.
 

První obrácení a zkouška jak taška bude vypadat s nádhernými uchy. Měla jsem je připravené na tašku pro sebe, ale co s kamarádkou naděláte. Koupila jsem je u Látky pro Vás.

Ucha jsem šila ručně. Ale protože jsem měla výztuhu i na přídavkách na švy, což nedoporučuji, byl to dvouhodinový mazec. V úzké části jsem ručně prošívala dvě výztuhy a čtyři látky.

Na rubu se mi to vůbec nelíbilo. Snažím se být precizní.
 

Takže jsem nakonec vyrobila jakési pokličky. A znovu je ručně přišila.
 
 
S tímto přístupem bych se šitím kabelek nemohla uživit. Nebo by cena za kabelku ode mne byla astronomická.
Tato kabelka byla ušitá s láskou pro kamarádku a moc se líbila. Dokonce si její kolegyně myslela, že je to Desigual. Popravdě nevím zda se mám urazit či pyšně dmout. O výdrži jejich kabelek jsem neslyšela žádnou chválu. Tahle kabelka je od Smičky podle Bellet. Tak uvidíme co vydrží.
 


 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat