pondělí 17. března 2014

Mary's

Při prodávání svých výtvorů jsem potkala spoustu zajímavých žen. Mezi nimi u Marušku (Miss Tattooo). Vzájemně jsme si vyměnily svoje výrobky. Ona má mojí zipovou tašku a já mám úžasnej přívěšek a naušky.
Maruška udělala obdivování hodný počin - osamostatnila se a otevřela si svůj krámek.
Najdete jej v Plzni v ulici Havlíčkova 10. Pěšky kousek od křižovatky "U práce" Americká x Klatovská.
V krámku, který má pod čarou název Svět nezbytností se prodávají samé delikatesy.
Ať je to česká čokoláda Jordi's  http://www.jordis.cz/ nebo Via Delicia http://www.viadelicia.cz/
Maruška v krámku prodává své výrobky. Sledovat zboží můžete i na facebooku

Prodává nádherné šití věci od dalších kamarádek. Například od Danielky.
 
 
A ode mne má zipové i látkové tašky a šperky na pletené šňůrce.
 
 
Můj poslední úlovek je nádherný náramek. Sama majitelka ho vyrobila s láskou.
 
 Já mám doma také něco rozešito. Budou to takové malé radioaktivní prostírky.
 
Určitě se v krámku zastavte a potěšte sebe i své blízké.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat