středa 15. června 2016

Další kohoutí stopa


Střih zakoupen u Mariny. Přišel krásně vytištěný v praktických deskách. Momentálně nemá tištěné střihy v nabídce. Nemá prý v provozu tiskárnu. Ale třeba se to změní.


 

Látka : kolekce Poulets de Provence designéra Steve Haskamp, výrobce Spectrix. Koupeno patchworkcz

Výztuha :   Vliesofix 900,  š. 90 cm. Gramáž 70g/m2 100% PA. Koupeno Ragos

Ušila jsem šikovnou skládací tašku na nákupy. Zip mi dal trochu zabrat, ale teď již vím jak na to. Hlavně si nakreslit značky a přišití zipu skončit na značkách. Pak jen nasadit jezdec, tak aby to sedlo. Jako vždy jednoduché jak facka. Druhá a další bude úplně v pohodě. A další budou. Tato taška je vychytávka, kterou užije každý.

A ještě něco málo k výztuze. Koupila jsem ji poprvé a ze začátku nevěděla co s tím. Přišel mi srolovaný pečící papír. Stačilo mě kopnutí od kamarádky Jany. Takže už machruji. Je potřeba vystřihnout pečící papír na požadovaný tvar. U mě aplikace kohoutka na tašce. Na jedné straně pečícího papíru je taková tenounká pavučinka. Tu jsem přiložila na rub kohoutka a zažehlila. A teď prý odstraníš ten papír. Ale jak? Tak jako papír ze samolepky? Tak ne. Musela jsem špičkou malých nůžek jakoby píchnout pod papír a pak postupně odtrhávat. Když máte očištěno od papíru, položíte na líc látky. Koukáte na líc kohoutka a na líc tašky. A znovu zažehlíte. Je to zázrak. Drží to. Nakonec  jsem obšila ozdobným stehem. Tímto postupem jsem si zbytečně nezmenšila obrázek aplikace.

Samotné tělo tašky jsem ušila z obyčejné bavlny. Když tašku vyndáte z obalu je zmuchlaná. Nevím možná by stál za úvahu jiný materiál. Možná by stačila potištěná bavlna, nebylo by to tak vidět.

Tak vzhůru na nákupy!



 

Žádné komentáře:

Okomentovat