pondělí 30. května 2016

Mája

Další, v pořadí již čtvrtá kabelka z kurzu "japonské tašky". Jmenuje se Mája. Bude to prý docela oříšek. Dvoukomorová taška velikosti  menšího notebooku, s nápadnou kapsou. Bude tam prý i ruční šití. Tak uvidíme.
Na kapsu použiji polotovar, který mám doma. V kroužku jsme zkoušely šít podle knížky Skládaný patchwork od Andreji Votrubcové. Vznikl čtverec cca 15x15cm. Šila jsem ze čtverců 5x5cm. Limetková zelená se musí přehnout na trojúhelník a přišít ke dvěma stranám. Poté se musí diagonála přehnout směrem od středu a prošít.
Na Máju jsem musela přišít další pruhy. A vybrala jsem doplňkovou černo-černou, kterou jsem spolu s limetkovou koupila u Bargello.
Zatím mám jen polotovar na kapsu, vnitřní kapsy a spoustu odhodlání šít v termínu.


 
Zde je dobře vidět původní rozměr
 
 
 
Látky koupené do kombinace.
 
 
Vnitřní kapsa.
 
 
Držte mi palce, ať to náročné šití zvládnu.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat