pondělí 10. února 2020

Aves třetí pokračování

Aves jsem začala šít v roce 2018. Šiji třetí rok a vždy leden až duben. Pak už začíná zahrádka a je chuť si ušít něco na sebe. Letos začínám věřit, že jej dokončím. Šití pozadu má svoje výhody. Vidíte výrobky ostatních, sbíráte jejich zkušenosti, znáte všechny bločky a můžete vybírat. Toho jsem využila. Trochu jsem zpřeházela bločky. Tmavé za světlé a naopak, místo 8x jeden, tak 4x dva různé. Něco jsem i přešívala kvůli barevnosti a tak si hraji. Již barevnost dostává obrysy a to mě nejvíc žene kupředu.
Tak koukněte na pár fotek z tvoření.


Našpendlení na barevný quilt je hodně matoucí.

Trochu kreslení a geometrie. 45st.





Tmavá varianta se mi úplně nehodí, ale bloček se mi líbil. Tak jsem ušila podruhé.


Ve 23 hodin se málokdy daří.

Tady jsem trochu tápala a dva malé bločky zkoušela prohodit. Nakonec jsem jeden napůl vypárala a ušila polovinu světlejší.


Nebudete tomu věřit, přesně podle návodu.



Změna barevnosti. Tmavý roh je moc tmavý.

Už to dostává kontury. Začínám sešívat. Zatím jen levou část. Chybí mi jeden kruh celý a druhý nemá husičky okolo. Už se těším na výsledek.

4 komentáře:

  1. to bude krása! Jen tiše zírám, myslím, že mám docela trpělivost, ale na tohle ještě asi musím dorůst.... Krásné to je už teď a těším se na finále! Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Velký obdiv. Fakt zírám. Už mám za sebou projekt u Ivanky Vilage garden, ale tohle mi hlava nebere. Bude to skvost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věro také obdivuji, ale ty co to dokáží vymyslet a poskládat. Já jen jedu podle návodu. :-)) Hezký den. Monika

      Vymazat