pátek 24. ledna 2020

Ledvinka se vrací do módy

Měla jsem chuť ušít ledvinku. Myslím, že by se k letnímu outfitu mohla hodit. Prostě tričko, jeansy a kolem pasu, přes rameno nebo křížem jako crossbody - ledvinka. Úplně to vidím. Zaznamenala jsem několik střihů. Já zvolila od Ama-tér. Odkaz zde. Už jsem od Lucky šila jednu tašku a líbí se mi její styl. Takže jsem koupila návod na ledvinku a kabelku Loru.
A Lucka mě nezklamala. Střihy perfektně sedí a krádně se šijí. Mohu jen doporučit. Šila jsem z látky a koženky. Uvnitř trocha lemování šikmým proužkem. Brnkačka.
Tak jsem na léto vybavená. S velkým předstihem.
To zase zapomenu kam jsem je schovala.









2 komentáře:

  1. Luxusní šití. Ta ledvinka nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě se sem vracím. Střih jsem objednala a zajímalo by mě odkud je černá koženka s tečkami. Díky za odpověď: smerdovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat