neděle 1. prosince 2019

Lekníny na vodě

Často se mě lidí ptají, jak dlouho šiji takovou deku. Nepočítám hodiny u šití. Tvoření mě baví, bez ohledu na čas. Podle data pořízených fotek mohu napsat, jak se deka vyvíjela v čase.
V rodině se chystá svatba. Mám radost. Je důvod ušít deku. Na patchworkcz mají Layer Cake od Morrise. Kupuji s doplněním metráže. Vybírám tyrkysovou a hnědou.
24.5.19 - první várka látek doma a první nápad. Začínám šít.
19.6.19 - skládání prvních bločků. Ujasnění si jak velká bude deka. Prý velká. Je pro novomanžele. Objednání dalších látek druhé poštovné.
3.7.19 - top po kupě. Rozměr 205 x 205 cm. Dilema co dám za výplň a z čeho zádíčka. Kupuji bavlněnou výplň od Moniky Kolejové - třetí poštovné. Nemám stále nic na záda. Hledám a nic co by se barevně hodilo. Kupuji zadní látku šíře 280 cm od Moniky Kolejové - čtvrté poštovné.
15.8. 19 - Jana Tenglerová mi prošívá deku. Naštěstí bydlí v Plzni jako já. Prošívá nádherně. Jsem z deky nadšená.
28.9.19 lemuji ručně deku a našívám cedulku. Mám čas, protože budeme předávat až po svatbě.
30.11.19 - předáváme deku. Nadšení velké na všech stranách. Ženich chce pod dekou spát. Nevěsta chce jako přehoz na ustlanou postel. Já radím - Užijte si deku s radostí a láskou. Zrovna tak jsem ji šila.

Deka : Lekníny na vodě
Rozměr: 205 x 205 cm, celkem 121 bločků
Střed 5 inch, stín 1,5palce, světle modrá v bločku 2 palce, velikost bločku 7,5 x 7,5 palce
Látky : od výrobce Free Spirit, design Morris & Co. kolekce Merton
Prošito na rámu : Jana Tenglerová

Deka jakoby pluje v prostoru

První nápad





 Doma je na skládání málo místa. Zkouším skládat na zahradě. Mírně fouká a já musím bločky umravnit k zemi.

Prošito. Úžasná práce kamarádky Jany Tenglerové


Cedulka


Nebojte se použít látky s větším vzorem. 
Tento vzor se dá najít jako "Shadow box quilt". 

Žádné komentáře:

Okomentovat