pátek 20. prosince 2019

Hezké vánoce

Já jako již tradičně nestíhám. Včera jsem upekli tři druhy cukroví. Vzhledem k našemu psímu miminku to s úklidem nepřeháníme. Nemáme stromeček a ani vyzdobený byt.  No a co? Vánoce stejně budou. Musím došít tři trička, dva polštáře, olemovat deku. Co stihnu to stihnu. Zato hvězdiček jsem letos udělala dost. Je jich určitě přes padesát. A ty byly neplánované. Tak jak mám stihnout ty plánované věci?
Ještě mám celé tři dny. A doma mám velkého plánovače. Tak se nebojím, že mi nenaplánuje vánočku místo šití. :-)
Přeji všem svým blízkým i vzdáleným, všem se kterými se vídám i těm které teprve potkám, všechno dobré. Přeji všem mějte čas, chuť a elán něco tvořit, něco podnikat, zajímavě žít. Mějte zdraví a sílu uskutečnit své sny. Užijte si Vánoce a celý příští rok 2020. Vaše Monika


Žádné komentáře:

Okomentovat