neděle 25. listopadu 2018

Jedu na vánoční vlně

Je měsíc do vánoc. Já si šiji prostírky s vánočními motivy, které nijak nutně nepotřebuji a ani na ně nemám kupce. Prostě mě baví šití nových vzorů. A když šijete něco nového, možná budete muset párat. Párání k šití patří. Nestresujte se tím. Všichni pářou.
Tento 3D motiv jsem musela také párat. Spěchala jsem, chtěla jsem mít došité. Chybu jsem viděla až na displeji mobilního telefonu. To je další vychytávka. Foťte si postupy. Na mobilu je nádherně vidět to čeho si oko nevšimne.
Inspiraci jsem našla na internetu.

 
Takže zde můj první pokus. Spodní jsou dobře. Horní jsem musela rozpárat, otočit a přehodit.
 
 
Podruhé jsem šila jednodušším způsobem. Středový čtverec 3x3 palce, proužky 3 palce široké.
Šijeme 2x 2 shodné motivy.

Až teprve teď ušijeme odšité rohy.


 

Čtverečky mají rozměr 3x3 palce. Mizící tužkou si nakreslíme diagonálu. A po trase tužky šijeme. Odřízneme na 1/4 palce. Zbytečky zužitkujeme příště.
Sešijeme 4 bločky k sobě a okolo borduru.


 
A mám dva polotovary na prostírky nebo polštáře. Rozměr 52x52 cm. Látky jsem koupila v Modernpatchwork.

2 komentáře:

  1. Je to krásne, Moni, a páči sa mi aj tá farebná kombinácia, neopozeraná a inšpirujúca. Pozdravujem , Marta

    OdpovědětVymazat