neděle 11. listopadu 2018

Girls of the World

Na fb na mě vykoukla reklama na textilní panel s panenkami, který má Katarina z Modernpatchwork. Odkaz zde. Když ke mně přišlo přání na panenku od Ježíška, neváhala jsem. Tedy nakonec váhala. Nevěděla jsem, který panel vybrat.
Růžová - blondýnka a černoška
Fialová - brunetka a indiánka
Tyrkysová - zrzka a japonečka
Koupila jsem všechny. A hned ten samý den co dorazila zásilka, jsem ušila jednu. Každá panenka má látku na dvě sukně a kabelku. Takže asi budu šít 6 panenek, 12x sukní a 6 kabelek? To je skoro malovýroba. A nebo jednu schovám a ušiji holčičí deku. Každopádně je to mimo plán letošních vánoc. To jsem zvědavá jaký zase bude stres.
Malé rady. Vystřihněte přesně při okraji přední i zadní díl panenky. Pak doporučuji si ty tenké čárky, kde se má šít, obtáhnout mizející tužkou na rub látky. Velmi pečlivě sesadit, sešpendlit, nastehovat a pak prošít. Pokud neprošijete přesně objeví se čárečky na těle panenky a to není hezké.
Některé panenky mají krček, některé mají bohaté vlásky. U mně zrzečka. Zkusím ještě před vycpáním rounem sešít přední a zadní díl k sobě v oblasti krku. Již jsem to zkusila s indiánkou na jedné straně co má cop. A zdá se mi to lepší.
Na sukně jsem ustřihla bílou látku na podšití. A šila jsem jako nákrčník. Na vnější straně jsem nechala 1 cm nesešitý na provlečení gumy.
S kabelkou jsem trochu improvizovala. Je na ní obdélník látky 29x13 cm a pak proužek 3,5x29cm. Z užšího jsem udělala popruh. K hlavnímu  dílu  jsem střihla stejný z bílé látky na vnitřek kabelky. Ten jsem podžehlila výztuhou a celé k sobě lícem přišila. Nechala jsem otvor na protočení a centimetrové dírky na všití popruhu. Na látce jsou označené Clip. Otočila jsem, vyžehlila, prošila při krajíčku i s vloženými konci popruhů. Nyní jsem přeložila v místě Fold - a bylo dno tašky. Znovu prošít při krajíčku. To co přebývá nad popruhy je klopa taštičky. Pak jen přišít malé kousky suchého zipu a je kabelka.
No myslím, že za dva večery máte panenku i s výbavou. Tak hezké šití. Monika






Žádné komentáře:

Okomentovat