neděle 25. března 2018

Látkový trh v Drážďanech

Navštívila jsem Stoffmarkt holland in Dresden. Je to putovní trh po celé Evropě a v Drážďanech se mi zdál nejblíže. Přesto Plzeň Drážďany autem s přestávkou na kávu skoro 3 hodiny jedna cesta. Do navigace jsme dali adresu Galerie Centrum Trompeterstraße 5 Dresden. A krásně jsme dojeli. Parkování na celý den 6 Euro. Na Altmarkt na kterém se trh koná, opravdu kousek pěšky.
Trh je obrovský a zákazníků je hodně. Často je slyšet čeština. V nabídce je nepřeberné množství látek i galanterie. Většinou se prodává nejmenší množství jeden metr. Úplety i v předřezaných ruličkách po půl metru. Většinou dětské motivy. Klasická bavlněná metráž v menšině. Předřezané sady jen v jednom krámku. Měli úžasný výběr úpletů, teplákovin a  softshellu. Bylo na výběr hodně dekoračních látek, gobelínů, laminované bavlny, koženky i korek. S látkami se prodejci moc nemazlili. Na měření používali svinovací i dřevěné metry. Přidali sice  pár cm, ale látky střihali od oka, mnohdy úplně ve vzduchu. Když měl úplet barevný kaz, tak po mém upozornění úplet odstřihl v místě kazu a odhodil na zem. A změřil od tohoto odstřihu. U žádného prodejce jsem nedostala účtenku. Asi neznají EET. Bylo možno i placení kartou. 
Já si koupila obyčejnou bavlnu za 5 € za metr, charm pack od Mody za 10 €, korek 50x40cm za 5€, proužkovaný úplet za 5€ za metr, nějakou galanterii a hlavně krásnou látku, kterou jsem nikde neviděla. Cukala mi ruka. 19 € mi přišlo dost. Jmenuje se  zen charmer od Alexander Henry. K tomu panel strašidel. Můj vkus je prostě trochu jiný. Doufám, že na Vás z mých fotek dýchne atmosféra, která Vás naláká. Další termíny se dají najít na netu. 




















Žádné komentáře:

Okomentovat