pondělí 5. března 2018

Hraní ve skládání

O víkendu jsem se pustila do šití ze starých zásob. Možná někdo pozná látky z Bellusu. Jsou to nejstarší kousky v mé syslírně. A zpracuji je do posledního kousíčku.
Měly šíři 10cm a já skoro z každé uřízla čtverec 10x10 a zbytek rozřízla na pruhy 5cm. A začala obšívat dokola. Takový jednoduchý srub. Barvy jsem skládala trochu jak se mi líbily, trochu jak to přišlo. Pak jsem jej rozřezala na čtvrtiny.
A začalo hraní ve skládání. V tomto okamžiku se vždy přidá můj milovaný P. Má přehršel nevyžádaných nápadů. Zásadně v tom vidí něco jiného než já, jeho preferencí je tvar a moje barva. Trochu jsme se o ty kostičky prali. Já poté ušila ještě jeden srub, který mi chyběl. Výsledek je zde.
Zvítězil tvar nebo barva?


 
Borduru, výztuhu, prošít, olemovat a bude hotovo.
 
Původní sruby, před rozřezáním

Jedna z mnoha variant.

Skládání na koberci
 
 
 
O tom, že mi jeden srub zbyl, o tom až příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat