pondělí 5. prosince 2016

Předvánoční fofr

V sobotu jsem byla na jarmarku. Docela spokojenost. Já měla šité výrobky jako prostírky, vánoční ubrusové štoly, košíčky, obaly na svíčky, taštičky, večerní psaníčka, zipové tašky, malovaná trička. Měla jsem dílničku na efektové barvy do bižuterního lůžka. Vedle paní měla sůl do koupele. Všechny možné barvy a vůně. Takové lahvičky tak 250ml za 25Kč. No nekupte to. Nevím co je na tom rukodělného.
Na jarmarku jsem se nechala vystřídat a frčela na výstavu Kreativita Plzeň. Tam na mě čekal nový overlock a úžasný stojan na nitě. Domluvila jsem si oboje na fb u Galanterie Čendulka.
Honem domů a jeli jsme do hospůdky oslavit dvoje narozeniny. Konečně jsem předala deku pro tatínka. Říkal, že je krásná a proč si dělám škodu. Klasika. Stojan je namontován. Jsem nadšená. Toho nového stroje - bratříčka se trochu bojím. Uvidíme. Musím pomalu. Kouknu do návodu, na youtube a uvidíme. Mějte hezký předvánoční čas. A nefofrujte. Monika

 

Žádné komentáře:

Okomentovat