neděle 10. července 2016

Zase ty úplety

Doma jsem si nasyslila několik krásných úpletů a dala se do šití. Pořád se toho materiálu trochu bojím. Koupila jsem si u nás zlevněný zbytek nádherného úpletu.


A říkala si něco na tričko a lem dole. Ale zbytku bylo trochu víc. Omotala jsem si ho kolem pasu a bylo vyřešeno. Ušiji si sukni. Nahoře širší lem a dole trochu užší. Jedině tak umím úplet dole ukončit.


A na bílé koupené tričko jsem z rubu přišila kolo látky velikosti našeho mělkého talíře. A prošívala do spirály. Bílý střed jsem nakonec odstřihla úplně. Dolů ušila barevný lem. Tím jsem triko trochu prodloužila. Když budu mít oboje na sobě, není poznat, že je to triko a sukně.




Můj první pokus o úpletové šaty, Ten spodní okraj budu muset předělat. Lem je moc úzký a kroutí se. Chtělo by to overlock. Nebo jak to šijete vy? Poraďte.


Žádné komentáře:

Okomentovat