středa 13. května 2015

PPM 2015

Letos jsem navštívila PPM v Praze se svým přítelem. Byla to úžasná pohoda. Když je víc žen pohromadě, tak mám pocit, že se hecujeme k hysterickým nákupům. Tentokráte to bylo s pauzou na dlouhý oběd, na kávu, na pivko a tak trochu s nadhledem. PPM tu přeci bude i za rok. A látek mám doma opravdu dost.

Přikládám fotky s quilty, které mě zaujaly a pak svoje úlovky.

Takto to na PPM vypadá. Všude jsou ženy a jejich tašky.
 

Přesně podle mého vkusu. Jednou to také vytvořím.

Trochu sashiko.
V jednoduchosti je krása


Babiččina zahrádka.


Podle mě nejúžasnější výkon. Deka nad tímto obrázkem.
 
A co jsem ulovila?

Batiky na sukni u Mráze za 219Kč.

Úžasné stužky u Meluzínky.


Látky za 109Kč.
Látky pro Vás. Úžasná kolekce.
Světe div se už mám výrobek!
 
 


A moje další oblíbená zábava. Malování na trička. Na výstavě byl obchod Aladine s Aptákem.
Koukněte se na její báječná trička zde
 
 
 
 
Loni úlovek - letos taška. Pro kamarádku Ditu.

 
 
 
 
Těším se zase za rok.

 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat