čtvrtek 19. února 2015

Obaly na mobilní zařízení


V dnešní době má již skoro každý nějaké mobilní zařízení na internet. A tyto drahé hračky musí mít nějaké kabátky proti poškrábání. Mým synům jsem ušila pánské obaly na tablety. Použila jsem látky Eclectic elements. Fotku jsem dala na fb a stalo se něco neuvěřitelného. Dostala jsem like od návrháře Tima Holtze. Pro mě úplně nejvíc.  Nevíte o čem píši? Nevadí, koukněte se alespoň na fotky obalů.








 
 
Pak jsem dostala zakázku od kamarádky. Její dvojčata dostala od Ježíška notebooky. A co prý nějakou tašku na ně ušít? Stejnou a přesto každou jinou. Nabídla jsem látky Salt Water od designérky Tuly Pink, výrobce Free Spirits. Koupila jsem v eshopu Látky pro Vás
 
A prý tu s těma sovičkama. Píši – na jedné jsou chobotnice a na druhé ponorka!!!! Žádné sovy.
 
 
vnitřek tašky


plavou na stromě


Ponorka v rohu

 
 
 
 
A mě Ježíšek překvapil chytrým mobilem. Já su tak šťastná. A kovářova kobyla nebude chodit bosa a bude nosit vlastní výrobky jako reklamu své práce. Tak.


Obal na mobil má výsuvný popruh, který usnadní vyndání mobilu. Pytlíček je na datový a nabíjecí kabel.

A ještě jeden pánský. Aby kolekce byla úplná. Šicí stroj mě šije pořád dokola. Mám super kružítko.




 
 
 
 
 


3 komentáře: