pondělí 13. června 2022

Bargello

 Tento projekt se rodil opravdu dlouho. Kruhové Bargello jsem ušila v roce 2014 na druhém kurzu s Radkou Sedláčkovou. Ona má vždy vše perfektně připraveno a nemá ráda zbytečné zbytky, takže vznikla Bargella dvě.

 

 


A pak dlouho ležela doma a čekala  a čekala. Rozuměj - ta Bargella.

Výstava ve Fulneku vyhlásila soutěžní téma Bargelo. Co kdyby, že? Vybírám to větší.

Píše se rok 2020 a my doma začínáme kreslit a tvořit.



 
V tomto okamžiku začínám hledat podkladovou látku okolo. A píši si s paní "Viermou". Ta mě doporučuje fialovou od mé oblíbeňkyně Tuly Pink. A funguje to.




Na prošití si vybírám Kamilu Nádvorníkovou. A dobře dělám.

V květnu 2022 posílám do soutěže ve Fulneku. A???

Nevyhrávám. :-)

Nevadí. Tento projekt mě velmi posunul dál.

2 komentáře:

  1. Tý jo, to je paráda! Perfektně jsi to vymyslela a doplnila... a ještě mne moc zaujalo to zařízení na zemi, kterým označíš správný výřez i rohy! Já se s tím vždycky pinožím na kuchyňském stole... Fulnek je pro mne daleko, byla jsem tam asi třikrát, tak možná příští rok, že bude zase čas se tam podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo to jsi mě rozesmála - zařízení na zemi. Dřevěné lišty, které čekají na zalištování podlahy. :-) Příští rok se prý ve Fulneku něco chystá. Monika Kolejová by chtěla ukazovat prošívání. I s Jamalou. Jestli to vyjde. Měj se fajn a děkuji.

      Vymazat