úterý 22. října 2019

Kabelka s předním prošitým dílem

Na kurzu s Radkou jsme si zkoušely prošití paradox. Radka to měla na předním díle polštáře. Já jsem začala na kurzu, udělala asi tři políčka a jela domů. Snažila jsem se to dodělat hned. Když to zahrabu do skříně, už to nenajdu. Šila jsem šila a při tom přemýšlela co s tím. Černý polštář se mi nelíbí. Až mě napadlo, že by to mohla být kabelka. Začala jsem vytahovat střihy a přikládat kvůli velikosti. Vybrala jsem kabelku Madu od MM for you. Těžko by ji Miluška poznala. Já si  vše předělávám.Tuto jsem trochu zvětšila, neudělala tu parádu okolo zipu, přidala křidýlka. Prostě jiná kabelka.

Střih můžete koupit zde.
 Nebo se přidat do placené skupiny na fb.


Prošitý přední díl. Podloženo sakonem. Proto je to celé takové chlupaté.


 Vnitřní díly. Černá kapsa podle Bellet.





 Přišila jsem si kapsu kam jsem neměla.



 Tak tady je. Něco jí chybí. Uši samozřejmě. Chtěla bych na bocích velké průchodky a do nich kroužek. Pak už jen popruh s karabinou a bude.





Zadní díl je z úžasné imitace broušené kůže. Koupeno partchwork Teplice.


Jsem vážně zvědavá jak dlouho budeme přidělávat průchodky. Schválně píši budeme. 
Kladivo musí vzít do ruky chlap, ne? 
Já si v klidu počkám. Kabelek mám dost.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat