čtvrtek 18. července 2019

Dětské trenýrky z micropeach

Dětské trenýrky jsem vůbec neměla v plánu šít. Ale....
Objednala jsem u unuodesign plavkovinu, se záměrem ušít si alespoň spodní díl plavek. Vybrala jsem dva motivy. A když jsem balíček natěšená rozbalovala, zjistila jsem, že každý materiál je jiný. Myslela jsem, že mají na eshopu špatný popis a hned jim psala. Popis je v pořádku, ale uřízli mi jiný materiál. Mají stejné motivy na různých materiálech. A mě omylem poslali micropeach. Je to lehké, chladivé, ale vůbec to nepruží. Odkaz zde. Pátrala jsem na co použiji. Prý je to plavkovina na pánské koupací bermudy. No, už jsem ji nedala z ruky. Komunikace s obchodem v pohodě, nabídli mi slevu na micropeach a za jejich poštovné poslali objednanou plavkovinu. Vše proběhlo velmi rychle.
Měla jsem jen 60cm a to je na pánské bermudy málo. Rozhodla jsem se ušít holčičí trenýrky ve velikosti 146 pro neteřinku. Bude v sobotu na skok v Plzni. Tak mám dárek na prázdniny.
Bude k tomu i spodní díl plavek a nahoru lambada. Taková souprava ve stejném dezénu. Doufám, že se z plavkoviny bude šít tak super jak z micropeach. Mám objednané pružné nitě od Čendulky. Odkaz zde. Nitě se jmenují Sabaflex a doporučuje je Caramilla. No uznejte nemám to jednoduché.

Trenýrky nejsou došité. Chybí přišít horní lem. Až budou došité zase nebude světlo je vyfotit. Lemováno matnou pruženkou.
 
Kapsy kvůli úspoře materiálu nemají kapsový váček.
 
 
Můj nákup u unuodesign.
Mentolová - prémiový funkční úplet 190g odkaz zde
Laserové paprsky - micropeach
Triagly - plavkovina odkaz zde
Malina - prémiový funkční úplet 200g odkaz zde
Na tu malinu se vážně těším. To je nejlepší úplet, který jsem držela v ruce.
Má složení složení: 87 % polyamide, 13 % elastan.
Tak uvidím jak se bude nosit.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat