pondělí 17. prosince 2018

Vánoční stromečky se proměnily ve vánoční les

Nějak se mi urodilo. Nebo jsem se prostě zasekla na jednom vánočním motivu. Jeden polštářek jsem Vám ještě neukázala. Je trochu jiný. Šila jsem jej přes papír. To úplně není moje technika. Hodně odřezků, papír všude a šílená spotřeba látek.


Líbí se mi to střídání látek. Ale spotřeba byla opravdu hrozná. Na další menší jsem si řekla, že si vyrobím šablonky. To už bylo lepší. Na dolním obrázku je to ta prostřední jedlička.


Nakonec jsem si řekla proč šablony, budu to šít pudově. Prostě sešívám odřezky k sobě. Snažila jsem se střídat jednou špičku vpravo jednou vlevo. A jela jsem jak dráha. Mám jich opravdu hodně. Některé ještě nejsou vycpané, některé jsou nesešité. A jak jsem tak šila, přemýšlela jsem kam s nimi. Napadl mě dřevěný kmínek. Můj dřevorubec velmi rychle pokácel bez u cesty, já trochu popárala kmínek a nasadila jedličku. Pak už zbývalo jen prkýnko, vyvrtat otvory a vánoční les byl na světě.





A ještě nějaké fotky z šití. To je chaos. Troje nůžky, dvě pravítka, řezák, fixa, čaj....A čínská hůlka, kterou používám pro tvarování růžků. 




Tak toto je můj vánoční lesík. Příští rok musím vymyslet nějaký jiný vánoční motiv. Stromků mám vážně dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat