neděle 16. září 2018

Cestovní taška Big bag

Další v řadě cestovních tašek. Tentokráte podle návodu MM for you. Taška se jmenuje Big bag.
Měla jsem na výběr menší nebo velkou. Šila jsem si zase trochu po svém. Mám něco mezi. Tedy měla jsem. V sobotu došitá, fofr nafocená a už se s ní mazlí kamarádka Stáňa. Musím napsat, že byla nadšená. Je radost šít, když výrobek udělá radost.
Použila jsem své velmi oblíbené látky od Tima Holtze v kombinaci s hnědou koženkou.
Ještě trochu k té velikosti. Chtěla jsem ušít víkendovou tašku. Konečné rozměry jsou š.44, v28, hl.22. Zkusila jsem vyzkoušet co se do ní vejde. Takže : pantofle, kalhoty, legíny, košilka na spaní, svetřík, triko krátký rukáv, triko dlouhý rukáv, ponožky, kalhotky, ručník a kosmetická taštička. Určitě by šla použít i do letadla jako příruční zavazadlo. Musím si ji ušít i pro sebe. Copak kdybych někam letěla! Hezké babí léto.






Tak toto vše se vejde do víkendové tašky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat