středa 1. srpna 2018

Kabela k rybníku

Ušila jsem si velkou kabelu na léto. Chtěla jsem napsat plážovou kabelu, ale k moři se nechystám. Tak kabela k rybníku. Nápad na uchycení lana na kabelce jsem kdesi viděla. U Petro-nelly na Roudné v Plzni jsem objevila super lano a hlavně super modrou látku. Je to krásně modré, příjemné, muchlací, vzdušné. Akorát na léto na šaty. A k tomu kabela. Idea na světě.
V žádném případě jsem nechtěla dovolenou trávit u šicího stroje. Ale to horko. Děs. Tak jsem stihla k šatům ušít i kabelu. Šaty jsou podle Burda easy 1/2018. Základ kabelky je střich Emmka od MM for you. Taška je to velká. Akorát na věci na koupání. Osušku, knížku, pití... Už se těším jak ji naplním.
Na přední díl jsem si trochu pohrála s ostřižky ze šatů a ze sukně kterou jsem ušila z takové jemné kytičkové jeansoviny. A na dno a popruhy na protažení lana jsem použila staré jeansy. Zipová křidélka jsem nahradila malými oušky s magnety. Lano jsem spojila pruhem pevné látky a ručně prošila. Tento spoj jsem popotáhla do tunýlku, aby nebyl vidět. Uvidíme jak to bude fungovat.












Tady komplet u rybníku Bolevák.


2 komentáře: