sobota 23. června 2018

Žehlení a žehlení

Nerada žehlím prádlo a oblečení. Ráda žehlím nové vyprané látky. Prohlížím si při žehlení jejich vzory a barvy a představuji si  co z nich ušiji. To mě baví. Žehlím polotovary při šití. Sešiji čtverečky na deku a hned je žehlím. Patchworkové bločky a rozpracované kabelky žehlím ráda. Vždy mě to posouvá ke konečnému výrobku. A na ten moment se moc těším.
Ale nevyžehleného prádla mám doma plný koš.
Dostala jsem geniální nápad. Při každém "kreativním žehlení" vyžehlím také 1-3 kousky z koše na prádlo. Dnes při šití jsem vyzkoušela a koš je o hodně menší. Funguje to!!!
Musím vydržet. Dávám si to jako předsevzetí.
P.S Znáte někoho kdo rád žehlí?

1 komentář:

  1. Já se na žehlení už můžu z vysoka vykašlat. Věčně plné koše, které jsem vyndávala z pračky.. hrůza v očích už při pohledu na další hotovou pračku. To naštěstí dnes už řešit nemusím tak často. Máme doma totiž sušičku. Stejně si ale občas košile vyžehlím, tentokrát už ale pomocí parního generátoru.

    OdpovědětVymazat