pátek 27. října 2017

Zipovka poprvé jinak

Šiju zipové kabelky podle návodu od Radky Sedláčkové. Už jsem jich ušila hodně. A stále vymýšlím jak je ozdobit.
Na zip se dá našít ozdobná stuha, rypsová stuha, hadovka, filcový obdélník, kovová ozdoba, bambulky...



 

Šila jsem na zakázku malé taštičky jako obal na ježka v kleci.
 

Šila jsem zipovky s kamarádkami.
 
 
Šila jsem je diagonálně.
 

A teď jsem zkusila na zip našít proužek látky.
 
Jak se Vám líbí? To je variací. Stejný postup a každá jiná.
 
 

1 komentář:

  1. Zipové kabelky nemají chybu. Vybrala bych si jich několik. Já mám doma už kabelek až až. I přes to jsem si ale nedávno zase jednu koupila. Zalíbili se mi filcové kabelky a neodolala jsem jim. Manžel to ale neví, protože už tak mi říká, proč mám tolik kabelek. To chlap prostě nikdy nepochopí.

    OdpovědětVymazat