pátek 11. srpna 2017

Odměnou k aplikaci

Nedávno jsem psala o mé zkušenosti s balíčky scrap bag. A mělo to odezvu. Za svůj článek jsem dostala další balíček zdarma. Jupí. Děkuji Dáše.
Byl to balíček Hello Darling . Objednala jsem jej proto, že jsem věděla, že ještě mohu v CZ sehnat metráž z této kolekce. Takže dva balíčky od Dáši z eshopu zde a metráž od Marušky eshop zde.
A co šít? Jsou to krásné barevné letní látky. Samé kytičky, jahůdky a proužky. Pokud přidám jednobarevnou látku budu mít krásné kombinace.
Pustila jsem se do projektu First dance od Jacquelynn Steves. Je to její loňský projekt a moje první šití aplikací. Mám se co učit. Ale chytlo mě to. Zrovna finišuji. Musím. Chci začít šít její letošní projekt : I love Home.
7. srpna poslala registrovaným odkaz na první bloček. Jsou to nádherné domečky. Pokud Vás to zajímá, zaregistrujte se na jejích stránkách zde.
Loňský projekt First dance si můžete prohlédnout třeba zde.
Krásné šití.



Žádné komentáře:

Okomentovat