pondělí 6. března 2017

Dopis mamince




 
Ušila jsem deku pro maminku k narozeninám. A jak jsem tak přemítala maminka, mamince, pro maminku, vzpomněla jsem si na  knihu básní Maminka od Jaroslava Seiferta.
Báseň  "První dopis mamince" umím i po těch letech skoro celou.
Možná si také vybavíte :

Už vím, dám dopis na zrcadlo
či do košíčku na šití,
však žel dosud mě nenapadlo
co psát, jak dopis začíti.

Maminko moje milovaná,
a v zubech konec násadky,
přemýšlím; stránka nenapsaná
čeká a čeká na řádky.

.....

Deka :
Charm pack 5“ 42ks + 8 z jiných látek
1m Bílá látka
3x 0,6m Modrá látka Moda, velké květy Moda, drobná kvítka červená Moda
Okolo základního vzorce jsou řezány pruhy :
Modrý 7cm, Bílý 5cm, Červený 4cm, Velké květy 10cm
Výplň bavlněný vatelín, zadní strana deka (Lidl)
Konečný rozměr deky 126x168
Prošití : Jana Tenglerová







 
 Trochu připomenutí jak jsem vzor šila.

 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat