pondělí 20. října 2014

Báječný kurz s Radkou

Radku Sedláčkovou jsem poprvé poznala na Monínci. Byla jsem na kurzu s Monikou Brýdovou a ona vedla paralelní kurz patchworkového šití. Naučila mě začátek zipové tašky. Tašku jsem si doma dodělala. Sice trochu po svém, ale nosím ji dodnes. Příští rok jsem již jela na Monínec na čtrnáct dní. Týden s Monikou na tvoření všeho druhu a týden s Radkou. Pak již byl jarní Štědronín a podzimní Lučkovice. A nebylo to naposledy. Radka je úžasná, vstřícná, ochotná, kamarádská, umí šít a dokáže z nás dostat to nejlepší. Na jejích kurzech je vždy úžasná parta ženských a výborná nálada. Ne jinak tomu bylo v Lučkovicích. Příjemný areál asi bývalého dětského tábora nebo podnikové rekreace. Nádherná příroda, domácké vaření a velmi ochotný personál.
Na podzim jsme si vyžádaly cestovní tašku "Paříž".

Bylo to náročné šití. Radka má k dispozici úžasného pomocníka emila. Píšu s malým písmenem. Není to muž. Je to jakýsi lis, který zahřívá látku na 150°C. Mezi desky se vloží látka s výztuhou. A tlakem a teplotou se výztuha krásně "zažehlí". A to byl velký pomocník. Díky výztuze je taška krásně pevná a drží tvar. Já jsem šila ze svých oblíbených látek od Tima Holze. Tentokráte z nové kolekce Eclectic elements 2. Taška je úžasná. Jsem připravena cestovat.

Fotografie z procesu šití





 
Taška cestovatel

K velké tašce jsem ušila malý "kufřík"
 
 
Práce ostatních úžasných šikulek
 







Velký dík patří lektorce Radce Sedláčkové. Bez ní bychom to nedaly.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat